Dynamite Dan II 128

platforma: ZX Spectrum 128

dynamite dan ii 128k pro ZX Spectrum

Potřeboval jsem vyzkoušet jak se pracuje v LnxSpectrum assembler editoru a tak jsem upravil jednu starší známou hru z roku 1986 - Dynamite Dan II. Úprava spočívá v přepsání audio rutin aby hra využívala zvukový obvod AY místo pípání pomocí beepru. Hra samotná zabírá většinu paměti ve Spectru 48, proto jsem použil rozšířenou pamět v ZX Spectrum 128. Originál ZX Spectrum 48 navíc ani neobsahuje zvukový čip AY, dal se koupit jako přídavný interface. Reálná by byla úprava pro Didaktik Gama 80 + interface AY, která má také rozšířenou pamět. Funkční je také na Didaktik Gama 192.

128k verze je ke stažení zde download

Youtube:

Novinky

17. 6. 2017

Vydán LnxTracker, hudební editor pro čipy AY a SAA.

12. 6. 2017

Vydána nová verze LnxSpectrum 1.6.4, Nové direktivy v ASM editoru, #Open a #Write, úpravy v ASM Compileru, oprava nalezených bugů

26. 12. 2016

Vydaná nová verze Draconusu pro ZX Spectrum 128 (v1.1). Oprava chyby zvuků na realném HW.

11. 12. 2016

Vydal jsem upravenou hru Draconus pro ZX Spectrum 128. Obsahuje navíc AY hudbu ve stylu Atari.

31. 10. 2016

Vydána nová verze LnxSpectrum 1.6.2. Vylepšení a zpřesnění compileru, snížení nároků na CPU počítače, oprava nalezených bugů

1. 10. 2016

Vydána nová verze LnxSpectrum 1.6.1. Přidána emulace Sparrow 48K s MultiROM modulem. Přidány nové direktivy v assembler compileru (#Watch, #WatchRes, #WatchReg). Oprava nalezených bugů.

6. 7. 2016

Velká aktualizace LnxSpectrum 1.6.0. Update ASM editoru, rychlejší editace velkých souborů, možnost přímo v ASM editoru trasovat bez použití Debugeru, předělaný Z80 control, lepší ovládání CPU při trasování, k dispozici Portable verze, zatím bez automatického updatu. oprava bugu, který při (nereálné) emulaci 20 Mhz špatně vykresloval obrazovku

10. 1. 2015

Aktualizace LnxAmigaImageConvertor v1.0.1

Odstraněno několik bugů.

3. 8. 2014

Vydána hra Dynamite Dan 2014 remake